Akce - KonferenceAktuality - VzděláváníKalendář hlavní strana

Lektorská konference 2021

Datum akce: 7.-8. 9. 2021 Vysočina, Immanuel

Milí lektoři,

po dlouhé pauze máme možnost se vidět živě, face to face!
Zveme Vás na Lektorskou konferenci, která začíná v úterý 7. 9. registrací od 9:00 a končí ve středu 8. 9. v 15:00.
Hosty budou Jakub Limr, Jan Hábl a Roman Máca.

Místo konání: Konferenční centrum Immanuel, Dlouhý 1, 582 63 Slavíkov, Odkaz na mapu
Dále v souladu s aktuálními nařízeními bude povinné testování na COVID-19. Výjimkou jsou ti, kteří nemocí prošli a k datu nástupu do hotelu neuplynulo více než 180 dní. Dále se nemusí testovat ti, kteří prošli alespoň první dávkou očkování a uplynulo od ní minimálně 20 dní. Prokazovat splnění těchto podmínek budeme vůči hotelu, takže prosím o jejich dodržení.

Registrace: zde

Cena: Plná cena konference činí 2000 Kč. Díky dotaci, kterou Křesťanské akademie mladých získala od dárců, je cena konference snížena na 1300 Kč pro lektory přihlášené do 30. 6. 2021 (od 1. 7. do 31. 8. pak 1500 Kč).

Konferenční poplatek uhraďte prosím OBRATEM do 30.6. 2021. (nejpozději do 31. 8. 2021) na č. účtu  2200100734/2010 Fio bankaVS: 51443, SS: (Vaše přidělené ID).  Po online registraci obdržíte potvrzovací email s osobním ID, což bude Váš SS platby. Jedná se o závaznou přihlášku, finance nevracíme. 
Zvažte, zda Vám může pomoci s finanční podporou účasti na této konferenci Vaše organizace/škola/sbor/přátelé. V případě, že tyto zdroje jsou omezené, můžete zažádat o snížení ceny na 700 Kč/pobyt jen pro přihlášené do 30. 6. 2021.

Ukončení registrace 31. srpen 2021

 

Program:
Úterý 7.9.

9:00 – 9:45 Registrace, coffeebreak
10:00 – 11:45  Nasaď si kyslíkovou masku
 – chvály, směřování, diskuse, modlitby (jídelna)
12:15 – 14:00 Přivítání všech účastníků za NMP a F-nadaci – Petr Horáček, Honza Kuklínek
(společný oběd, káva)
14:00 – 14:30 Info okénko F-nadace pro zájemce o osobní rozhovor (Michal Vašenda)
15:00 – 16.30 Workshopy
                A1: Online poradenství – jak na to? (Viki Zemanová a Renata Zajíčková)
A2: Naživo online program Jak zdolávat těžkosti (Vítek Pospíšil)
A3: Nebuď labuť na internetu (Roman Máca)
A4: Peníze, nebo život?! (Lída Marešová a Ida Pencová)
16:30 – 17:00 Společné focení
17:45 – 18:30 Večeře
19:00 – 21:00  Motivační slovo k postcovidovému období (Jakub Limr) – společný večer s hostem, chvály, svědectví, modlitby

Středa 8.9.

7:30 – 8:10 Snídaně
8:30 – 10:00 Inspirátor/respirátor – Jak jsme připraveni na postcovidovou dobu?
10:00 – 10:30 Coffeebreak
10:30 – 12:00 Workshopy
               B1: (Nejen) kyberprostor pro dospělé (Vláďa Vácha)
B2: Sdílení zkušeností z návratu dětí do škol (Honza Molnár)
B3: Palestinsko-izraelský konflikt – mýty a skutečnost (Radek Hejret)
B4: Osobní fundraising (Josh Nelson)
12:00 – 13:00 Oběd
13:00 – 14:30 Na charakteru záleží aneb proč a jak výchovně pečovat o charakter? (Jan Hábl)
14:30 – 15:00 Sdílení, modlitby, požehnání

ANOTACE K WORKSHOPŮM

Úterý 7.9. workshopy 15:00 – 16.30 
A1: Online poradenství – jak na to? (Viki Zemanová a Renata Zajíčková)
Po dlouhém sociálním odloučení se setkáváme s dětmi, které prožívají ztrátu naděje a smyslu života, apatii nebo obavy z budoucnosti. Jak jim můžeme poradit, když se na nás lektory obracejí online? Principy internetového poradenství, jeho výhody a nevýhody. Typy otázek a strategie odpovědí. Práce se zakázkou dítěte, struktura odpovědi. Praktické ukázky.

A2: Naživo online program Jak zdolávat těžkosti (Vítek Pospíšil)
Představení a sdílení zkušeností programu, který probíhal nejprve v online podobě, ale pak i naživo a dokonce i v kombinaci naživo s využitím online prostředí Mentimeter. Lekce je připravena od 4. třídy ZŠ až po SŠ.

A3: Nebuď labuť na internetu (Roman Máca)
Evropská unie chce zrušit písmeno Ř, 5G sítě nám uvaří mozky, ve vakcínách jsou nanočipy a vše je to řízeno ilumináty. Podobné nesmysly se každodenně valí na uživatele internetu a nemalá část těmto šokujícím sdělením věří. Workshop poukáže nejen na problematiku falešných zpráv, manipulativních technik a jejich dopadu, ale zaměří se i na oblast jak poznat důvěryhodný zdroj a jak ověřovat informace.

A4: Peníze nebo život?! (Lída Marešová)
K práci lektorů patří také komunikace se školami včetně jednání o cenách programů. Chceme se školami navazovat dlouhodobou spolupráci, za kterou chceme dostat přiměřenou odměnu. Jak jednat s řediteli a zástupci škol, aby se dalo dosáhnout obou těchto cílů?

Středa 8.9. workshopy 10:30 – 12:00
B1: (Nejen) kyberprostor pro dospělé
(Vláďa Vácha)
Jak se dají tématické přednášky například o rizicích v kyberprostoru využít pro pedagogy nebo rodičovskou veřejnost? Jak pracovat s komunitou rodičů a pedagogů. Sdílení zkušeností z práce s dospěláky.

B2: Sdílení zkušeností z návratu dětí do škol (Honza Molnár)
Změnila pandemie žáky? Změnily se programy primární prevence? V čem a jakým způsobem? Lektor se pokusí předat a společně hledat odpovědi na tyto otázky. Přínosem pro vás může být ucelenější pohled na předěl, který nastal při návratu žáků do škol.

B3: Palestinsko-izraelský konflikt – mýty a skutečnost (Radek Hejret)
„Izrael páchá vůči Palestincům genocidu a válečné zločiny“, hlásají titulky novinových článků po celém světě, stejně jako transparenty na propalestinských demonstracích. Jaká je pravda o pozadí nedávného konfliktu mezi teroristickou organizací Hammás a Státem Izrael a jak o dění informují česká média? Vše s vámi probere Radek Hejret, místopředseda českého zastoupení Mezinárodního křesťanského velvyslanectví Jeruzalém a specializovaný průvodce po Izraeli.

B4: Osobní fundraising (Josh Nelson)
Když Bůh povolá, tak i vše zajistí, jen chce, abys u toho byl. Boží pohled na osobní fundraising, překonání strachu, jak se zeptat, a co znamená partnerství v evangeliu skrze dávání. K tomu zazní i praktické rady, co dělat.

HOSTÉ

Jakub Limr – Motivační slovo k postcovidovému období

Jan Hábl – Na charakteru záleží aneb proč a jak výchovně pečovat o charakter? 
Je člověk ve své podstatě dobrý nebo špatný? Jsme-li dobří, proč děláme špatné věci? Jsme-li špatní, jak bychom (se) mohli naučit dobru? Kdo může učit dobru? Jak se vychovává charakter? A co na to náš „učitel národů“?